Servis a revize
Servis a revize
Technická podpora
Zákazníkům je k dispozici servisní dispečink, který zajišťuje technickou podporu včetně záručního a mimozáručního servisu. Dispečink je v provozu v pracovní dny 7:00 – 15:30 hod.
Kontaktní údaje:
e-mail: servis@jimi.cz
telefon: 517 330 220
Pro zákazníky, kteří mají se společností JIMI CZ, a.s. uzavřenou servisní smlouvu, je servisní pohotovost k dispozici 24 hodin denně bez omezení 365 dní v roce.
Servisní smlouva zahrnuje pravidelné revize systémů, servisní prohlídky a funkční zkoušky, dále zvýhodněné obchodní podmínky a především neomezenou servisní pohotovost. Máte-li zájem o tuto službu, kontaktujte nás.
Součástí realizace je kontrola shody instalace s projektovou dokumentací, montážními pokyny výrobců zařízení, platnými normami a předpisy. Na revizi zařízení je uživateli vydána výchozí revizní zpráva.
Ceník prací a služeb
č. | Popis položky | Cena | MJ |
1 | Hodinová sazba za pracovní výkon v pracovní dny 7:00 – 15:30 hod | 600,- | Kč/hod |
2 | Hodinová sazba za pracovní výkon mimo pracovní dobu | 900,- | Kč/hod |
3 | Náhrada cestovného při použití vozidla | 15,- | Kč/km |
4 | Náhrada času technika na cestě | 400,- | Kč/hod |
5 | Projekční práce | 990,- | Kč/hod |
6 | SW práce – instalace OS, upgrade SW, HW, testování, konfigurace, instalace ovladačů, diagnostika závady apod. | 1.500,- | Kč/hod |
7 | SW práce – úprava a vývoj SW aplikací | 2.000,- | Kč/hod |
8 | Změna v programu na žádost uživatele provedena vzdáleným přístupem; EZS (PZTS) | 500,- | Kč/kpl |
9 | Školení | 990,- | Kč/hod |
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Platnost ceníku je od 1.1.2020.
Vyhrazeno právo změny Ceníku prací a služeb v souvislosti s růstem inflace.