O SPOLEČNOSTI
Jsme přední dodavatel bezpečnostních, komunikačních a informačních technologií v České republice. Podporujeme to nejlepší, co v této zemi vzniklo a vzniká. Být zaměstnancem společnosti JIMI CZ, a.s. je věc prestiže.
JIMI CZ, a.s. byla založena v roce 1996. Vstoupila na trh jako soukromá společnost s českým kapitálem, kde působí jako systémový integrátor bezpečnostních technologií. Tato role spočívá v komplexním řešení bezpečnostních aplikací, jejich infrastruktury a provozu. Dnes se společnost rozvinula na globální skupinu s tradicí a bohatým zázemím, zaměstnávající téměř stovku zaměstnanců ve třech střediscích v České republice a na Slovensku.
Obchodní model společnosti je zaměřen na komplexní řešení pro orgány státní a veřejné správy i pro oblast průmyslové a obchodní sféry s aktivitami v 28 zemích na 5-ti kontinentech. Společnost uspěla na mimořádně významných projektech jako jsou objekty věznic, armádní objekty, letiště, zahraniční diplomatické úřady, průmyslové komplexy a obchodně-nákupní centra. Seznam referenčních zákazníků je obsáhlý a stále se rozšiřuje.
JIMI CZ, a.s. má vizi zařadit se mezi nejlepší dodavatele bezpečnostních technologií Eurozóny. Nejlepší – v pojetí společnosti JIMI CZ, a.s. – znamená nejvíce zákaznicky orientovanou, nejvíce inovativní, s nejlepšími provozními výsledky.
Společnost JIMI CZ, a.s. byla prověřena Národním bezpečnostním úřadem (NBÚ) ve stupni PŘÍSNĚ TAJNÉ. Výsledkem těchto prověrek je Potvrzení NBÚ, že je firma důvěryhodným partnerem pro státní instituce i privátní sektor a je způsobilá poskytovat své služby právě v oblasti bezpečnostní politiky, projektování a implementace prostředků technické ochrany. Personálními prověrkami NBÚ prošla většina klíčových zaměstnanců.
Politika IMS
Vedení společnosti JIMI CZ, a.s. přijalo v rámci zavedeného integrovaného systému managementu jakosti a managementu bezpečnosti práce v souladu s normami ČSN EN ISO 9001 a ČSN ISO 45001 následující politiky pro jednotlivé oblasti:
Politika QMS
Zavádíme do života nové špičkové technologie a formujeme pozitivní vztah člověka k technickému pokroku. Poskytujeme komplexní služby od projektu přes instalaci až po servis. Chceme se zařadit mezi nejvýznamnější dodavatele v ČR tj. dodavatele zákaznicky orientované, nejvíce inovativní, s nejlepšími provozními výsledky.
Zisk naší společnosti rozdělujeme především do fondu na získávání know-how, zvyšování kvalifikace, modernizaci technických prostředků a sociálního programu. Zaměstnancům poskytujeme pevnou sociální oporu a příležitost plně rozvinout své schopnosti. Dbáme na týmovou práci, přátelské vztahy a dostatečnou motivaci zaměstnanců. Vyžadujeme jejich loajalitu, kompetentnost a odbornost.
Vztahy s dodavateli stavíme na pilířích osobních vztahů, přátelství a důvěry, se snahou minimalizovat vstupní náklady a neshody. Upřednostňujeme české výrobce, potažmo regionální dodavatele. Dbáme na minimalizaci vstupních nákladů, úsporu materiálu, energie a lidských zdrojů.
Podporujeme sponzorství projektu se zaměřením na rozvoj regionu, vzdělávání, kulturu, sport a charitu potřebným lidem. Svou činností přispíváme ke zvyšování životní úrovni celé společnosti.
Cenovou politikou směřujeme k tvorbě přiměřeného zisku, který zajistí dostatečnou stabilitu firmy na trhu a umožní další rozvoj, tak aby firma mohla být svým zákazníkům silným a spolehlivým partnerem.
Zavazujeme se držet krok s technickým pokrokem a k neustálému zvyšování jakosti, odborné úrovně a firemní kultury.
Politika BOZP
Systém managementu BOZP zaměřujeme do všech útvarů a činností organizace a tvoří nedílnou součást řízení organizace. Plníme požadavky právních předpisů a jiných požadavků platných pro oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Zavazujeme se neustále snižovat rizikovost práce, vyhledávat možná rizika činnosti, stanovovat opatření k jejich minimalizaci a vést zaměstnance k tomu, aby je znali, upozorňovali ně a pracovali bezpečně. Uvědomujeme si, že fungující systém managementu BOZP, certifikovaný dle specifikace ČSN ISO 45001, zvyšuje důvěru zákazníků k našim produktům.
Zajišťujeme, aby veškeré činnosti v organizaci byly doprovázeny důslednou ochranou zdraví zaměstnanců. Pravidelným proškolováním a praktickým výcvikem zajišťujeme povědomí vlastních zaměstnanců i zaměstnanců externích organizací o bezpečnosti práce a zvyšujeme tak úroveň havarijní připravenosti.
Vytváříme potřebné organizační, personální a finanční zdroje pro zavedení, udržování a rozvoj systému managementu BOZP v organizaci. Zabraňujeme vzniku nežádoucí události a nehody na pracovištích zpřísněním kontroly materiálových vstupů i samotných technologických postupů.
Ztotožňujeme se plně s požadavky normy ČSN ISO 45001, tj. s principy účinného zavádění a neustálého zdokonalování řízení všech procesů ovlivňujících systém managementu BOZP v celé organizaci. Zavazujeme se zlepšovat efektivnost systému managementu BOZP důsledným prováděním interních auditů a následným stanovováním opatření k nápravě a preventivních opatření. Prosazujeme otevřenou a přímou komunikaci se zaměstnanci a podporujeme jejich spoluúčast při řešení úkolů nejen v oblasti bezpečnosti práce. Poskytujeme zaměstnancům organizace důvěru, že požadavky na BOZP jsou plněny a udržují se, a že dochází k neustálému zlepšování systému managementu BOZP.
Ve Vyškově 2.3.2020
Ing. Jiří Vinter
předseda představenstva